Jeg kvalmes

Jeg kvalmes

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

OMSORG: Skal man kende beskæftigelsesministerens troværdighed, kan man via avisen læse, hvordan den er.

I den kommende kommunestruktur skal ledige i en kommune henvende sig i samme kommune med én type kompetencecenter og efter seks måneders ledighed i en anden kommune med en anden type kompetencecenter. Kommunernes Landsforening har anbefalet samme slags centre i alle kommuner. Alene transporten kan blive et problem for de ledige.

Desuden har ministeren fået en næse fra statsrevisorerne for misinformation afFolketinget omkring løntilskudsordningen, som ikke er blevet administreret i overensstemmelse med loven. Ministeriet og Arbejdsmarkedsstyrelsen har ikke ført tilstrækkeligt tilsyn med AF's håndtering af ordningen.

De ledige har behov for, at der er en vilje til større omsorg end nævnt her, så man igen kan hjælpe ledige og ledige med løntilskud ind på arbejdsmarkedet. Jeg kvalmes ved bare at tænke på, at den siddende regering har fremtiden i sine hænder og behandler svagt stillede på den måde.

Jeg kvalmes

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce