Jeg har vel fået ret...

Jeg har vel fået ret...

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

parkering ouh

Kurt Kjerrumgaard! Dit læserbrev 9/9 har vist kun det formål at skaffe dig afløb for dine frustrationer i forbindelse med dine dårlige parkeringsoplevelser i centrum.

Du harcelerer over kritikken af manglende opstregning af p-båsene på OUH og kan ikke forstå, det er nødvendigt med de opstregninger, og samtidig er du utilfreds med, at folk, som ifølge dig tilsyneladende alle er egoister, ikke kan finde ud af at parkere rigtigt.

Men uden opstregninger vil du jo virkelig få p-anarki i byen.

Jeg føler mig ramt, og det er nok lidt dumt, af dine udladninger, fordi jeg også er pålagt en p-bøde på OUH, fordi jeg ikke fandt ud af at parkere imellem opstregninger, som ikke var der.

Jeg mener ellers selv, at jeg er en rimeligt lovlydig borger. Hvis du i dag kigger på OUHs p-plads langs Sdr. Boulevard, vil du se, at nu er alle p-pladser med tydeligt optrukne båse.

Det er sket inden for de sidste dage. Og det er rigtig fint. Men det betyder vel også, at man har givet mig ret i min kritik...

Men du mener, at hvis man ikke kan parkere inden for "båse", som ikke er der, så skal man af med kørekortet.

Jeg har sandsynligvis haft kørekort længere end dig og er ikke sikker på, at netop du har kompetence til at belære alle andre bilister.

Er du træt af at færdes i midtbyen, så kør til de store centre. Der er gratis p-pladser og ingen private pengegriske p-firmaer, som jagter dig.

Men er man syg, er man vel nødt til at parkere ved OUH?

Jeg har vel fået ret...

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce