TØRKLÆDER: Man kunne få den tanke, at en del politikere og meningsdannere slet ikke ønsker integration overhovedet. Næppe har en "ikke-dansker" gjort sig positivt bemærket - det være sig i sport, uddannelse og lignende, så kommer de "frelste" frem på banen med meninger om dit og dat. helt galt går det, hvis man taler om kvinder/piger med tørklæder.

Jeg forstår ganske enkelt ikke ophidselsen. Hvem er det, der bestemmer, hvordan man skal klæde sig, eller hvordan man skal se ud?

Man får altid skudt i skoene, at tørklædet er undertrykkende. Jeg synes ikke, de tørklædte kvinder ser undertrykte ud. Det kunne jo også være, at de selv havde valgt. Jeg synes derimod, de er smukke. Hvem der havde et ansigt, der kunne "rammes" ind, og så have så smukt et udseende.

Må man så heller ikke have lyst farvet hår, er det ellers ikke det, mændene foretrækker (blondiner)? Hvor er forskellen?

Jeg synes, det er meget snævertsynet at blive ved med at diskutere tørklæder, som om vi ikke havde langt alvorligere emner, der kunne tages fat på.

Hanne Fellah, Fjordvej 15, Nyborg