Jeg bruger bio-olie uden problemer

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

FYRINGSOLIE: Jeg læste en artikel i Stiftstidende 14/12 vedrørende fyringsolie fra Svenning Tvede, der skulle være problematisk. Jeg har kørt med netop den olie i nogen tid uden problemer. Den bliver bestemt ikke tyk som margarine ved lavere temperaturer. Den lugter bestemt ikke af fritureolie. Den lugter faktisk slet ikke, så nu slipper vi for stanken af den gammeldags fyringsolie.

I artiklen henvises til udtalelser fra personer i nogle store olieselskaber som OK, Statoil og Hydro-Texaco. Disse personer er inhabile, da biodiesel som den, Svenning Tvede solgte, vil forhindre de store selskaber i at tjene store penge på at forurene kloden med deres dårlige produkter.

Biodiesel er bedre for miljøet og er derfor at foretrække. Den har fungeret udmærket i mit oliefyr, der er et ganske almindeligt oliefyr uden modifikationer.

Artikler som den, Peter Tegllund Jensen har brygget sammen, gør folk urolige, når de måske kunne være ganske rolige. Artiklen indeholder løgne. Det er ikke første gang jeg ser løgne i Stiftstidende (og andre aviser). Det er ikke så mærkeligt, at færre og færre læser avis. Hvad med at bede Peter Tegllund Jensen og andre skandalemagere om at skrive noget, der er værd at læse? Hvad med at kræve, at journalister er noget mere og noget bedre end samfundets bundfald?

Hvad med at fylde aviser med nyttige og brugbare informationer?

Så ville folk måske igen finde at det var værd at læse avis.

Måske vil jeg blive truet oven på sådan en artikel; måske vil nogen føre en injuriesag mod mig, men hvad har jeg at tabe? Hvad er der ved at leve i en verden fuld af løgne?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce