HØJBJERGBANEN: Ak ja, Knud Engel, hvor er det let at dumme sig, og det har jeg jo nok gjort med mit, som du anfører i dit læserbrev af 8. juli "utidige" angreb på Poul Falck. Det må jeg da antage, siden Poul Falck efterfølgende havde travlt med at forklare sig, da han havde underskrevet sig som byrådsmedlem (K) i sit Synspunkt "Stop - mens legen er god".

Jeg mener stadig ikke, at Poul Falck bar sig rigtigt ad, og tilsyneladende har andre samme opfattelse som jeg vedrørende habilitet, hvilket ikke er at forveksle med ytringsfrihed.

Hvad, jeg i øvrigt ved om kravene til at dyrke motorsport, er sagen uvedkommende. Mit indlæg gik udelukkende på at påpege, at jeg finder det forkert, når et byrådsmedlem ytrer sig i en sag, hvor der ikke foreligger en afgørelse.

Går afgørelsen Fyens Motor Sport imod, må klubben rette sig efter det. Falder den ud til klubbens fordel, må de, der er imod, inklusive Poul Falck og hans kampagneleder, Knud Engel, rette sig efter det ifølge min beskedne habitus.

Skulle sagen gå Fyens Motor Sport imod, er foreningen sikker på, at Poul Falck sidder med nøglen til en alternativ løsning på Fyens Motor Sports baneproblem til gavn for motocross-sporten på Fyn, hvilket måtte være mit beskedne håb.
  • fyens.dk