SYGEHUSPARKERING: Britta Schall Holberg har fået tre parkeringsbøder á 510 kr. for, som hun skriver 5/7, at frekventere Odense Universitetshospital. Schall Holberg skriver videre, at patienterne har valget mellem at blive ved med at cirkle rundt eller at sætte bilen og betale bøden.

Nu er det altså ikke den oplevelse, vi har haft. Inden for den sidste måned har min kone kørt mig til OUH syv gange, og vi har ikke haft parkeringsproblemer. Den første gang var jeg noget betænkelig med automaten, hvor vi skal bruge sygesikringsbeviset til parkeringbillet. Jeg bryder mig ikke om al det nymodens teknik. Men vi må sige, at det er gået gnidningsløst.

Og angående pladser; der har hver gang været flere at vælge mellem, sommetider mange, og vi har mødt mellem kl. 7 og 12. Vi har et par gange kørt om til "glashuset", men der var ingen ledige parkeringspladser. Derimod omme ved hovedindgang Vest var der altid pladser nok.

Før den nye parkeringsordning mener jeg, at det kunne være en svær opgave at finde en plads, men dengang fik man så til gengæld ikke parkeringsbøder. Vi har bekendte, som har været i næsten samme situation, de har haft det på samme måde som os.

Peter S. Olesen, Rolundvej 26, Gelsted