Ikke jubelsocialdemokrat

Ikke jubelsocialdemokrat

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

MINEFELT: Jeg må nødvendigvis svare på Niels Peter Frederiksens indlæg 4/5, "Et meget stort minefelt", som jo omhandler min person og mine meninger om dit og dat.

Nu er det sådan, NPF, at jeg kun beskæftiger mig med noget, jeg ved noget om, det kan jeg se, at du ikke gør. Hvis du vidste, hvad du talte om, ville du ikke kalde mig socialdemokrat, eller som du udtrykker det: jubelsocialdemokrat.

Jeg er ikke socialdemokrat, men stemmer på Anker Boye i november ud fra den opfattelse, at det gælder om at holde de borgerlige, især Jan Boye, fra borgmesterposten i Odense, det ville være en katastrofe hvis han blev borgmester. Det er det nærmeste, jeg vil komme Socialdemokraterne. Jeg tager stilling fra sag til sag, men kunne aldrig finde på at stemme borgerligt, så kan du selv tænke dig til resten.

Med hensyn til socialdemokratiske skandaler, ja, selvfølgelig har der været skandaler, men de har aldrig, gentager, aldrig været så store som dem, de konservative har været indblandet i. Sidst havde vi jo Jan Boye, som ikke kunne huske 200.000 kr. i indtægt, mærkeligt ikk'?

Det allersidste fra den borgerlige skandalelejr er Venstres statsminister, som blamerer sig og Danmark ved at kræve, at præsident Putin giver de tre baltiske stater en undskyldning, selv om den tidligere præsident Boris Jeltsin for en del år siden gav den undskyldning, som Fogh nu kræver. Hvor mange gange skal de undskylde?

Til sidst vil jeg blot påpege, at jeg ikke bor i et krystalpalads eller et glashus, men du kender måske lyden, når man kaster stenen?

Ikke jubelsocialdemokrat

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce