mails

I maj i år indviede man på torvet i Bellinge en flot skulptur kaldet "Bellingeporten" doneret af en lokal fond. Udsmykningen blev herefter overdraget til en kendt musiker, der i sin egenskab af byrådsmedlem modtog gaven på Odense Kommunes vegne.

Siden er alt gået galt, ukrudtet har sommeren igennem stået meterhøjt, juletræsfoden er nu forsvundet, affaldskurve mangler osv.

I et læserbrev her i avisen fra Bellinge Handels- og Håndværkerforening, kan man forstå, at der er fremsendt utallige mails til By- og Kulturforvaltningen, uden en eneste har haft kræfter til at besvare en skriftlig henvendelse.

Det er uhyre trist, at når en forening eller en borger henvender sig pr. mail til en offentlig forvaltning, åbner modtageren normalt sine mails og læser dem og svarer på henvendelsen - i dette tilfælde overhovedet ikke.

Er der slet ikke en politik i forvaltningen omkring mails? Tillader den øverste ansvarlige chef, at de ansatte ikke svarer borgerne?

Som det er anført i omtalte læserbrev i Fyens Stiftstidende den 13. oktober har der været fremsendt så mange mails, at man kunne pynte et juletræ med ubesvarede mails.

Den øverst ansvarlige for By- og Kulturforvaltningen accepterer åbenbart, at de ansatte i afdelingen er ligeglade med borgerne.

Den ansvarlige for By- og Kulturforvaltningen vil nu udvikle Odense til den intelligente by. Vi håber, at denne intelligens vil række lidt længere ud end til Flakhaven.
  • fyens.dk