Hvorfor blev vi hånet?

Hvorfor blev vi hånet?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

VALGET: Kære Venstrevælger. Det er selvfølgelig altid rart at vinde et valg. Og tillykke med det. Men holder lykken også, efter, at regeringen har fremlagt sit regeringsprogram? Når jeg spørger, så er det, fordi det da indeholder et par overraskelser: Vi skal holde afstemmning om forbeholdene, og vi får en skattereform. Det er jeg meget fornøjet med, begge ting er som skrevet ud af Det Radikale Venstres politik. Men hvor var EU-politikken under valgkampen? Statsministeren har nølet med de EU-positive budskaber og har f.eks. med deltagelsen i Irak-krigen direkte ansporet til øget splittelse i EU.

Det er også stærkt opmuntrende, at vi får en skattereform, men under valgkampen var Venstres eneste skattepolitik at gå ind for skattestoppet. Og nu spørger jeg bare: Hvorfor var det så, at vi i Det Radikale Venstre og andre partier med dette synspunkt under valgkampen skulle hånes og gøres til skattemonstre, fordi vi havde lige nøjagtig dette synspunkt? Man går til valg og får en regering, hvorefter den tager store intiativer, der ikke har været diskuteret. Jeg føler mig ikke godt behandlet.

Claus Brodtkorb, folketingskandidat (R), Åbrinken 34, Skjern

Hvorfor blev vi hånet?

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce