iphone

Den nye iPhone er meget populær, og der er megen omtale af den.

Undertegnede ville gerne være med i "bølgen" og bestilte en iPhone over nettet. Den ankom så fredag i forrige uge - stor glæde og spænding.

Nå, men den virkede ikke. Ups, ind i Teliabutikken om lørdagen hvor den flinke ekspedient kunne fortælle, at man blot skulle ophæve sin ombytningsret over nettet, så ville telefonen fungere indenfor 48 timer.

Mandag morgen ringede jeg til Telias support. Den venlige dame svarede, at de først havde modtaget beskeden mandag, men jeg kunne ringe igen om tirsdagen.

Tirsdag morgen ny kontakt til Telias support, her fik jeg en sludder for en sladder.

Nå, onsdag morgen kontakt igen. Den flinke herre i den anden ende sagde: Ups, det kan ikke passe, den skulle være startet inden for 48 timer - han lovede at tage hånd om sagen.

Torsdag morgen kontakt med samme herre. Igen, ja det var ikke godt, jeg tager hånd om sagen og ringer tilbage inden for halvanden time. Det gjorde han ikke.

Kl. 13 inde i Teliabutikken i Odense: Desværre din iPhone er købt i webshoppen, så vi kan ikke hjælpe dig.

Nå, på den igen, kontakt til Telia support. Det var sandelig en kedelig historie, voldsom reaktion fra undertegnede, jeg kontakter min supervisor var reaktionen.

Tilbage igen: Vil du gå ind i butikken og bede dem faxe din kontrakt til os, for den er væk.

Inde i butikken ville de vide fax-nummeret, nå, det havde de ikke, men den flinke ekspedient fik kontakt til Telia og fik et fax-nummer og sendte de papirer, Telia sagde var nødvendige.

I løbet af et par timer skulle iPhoenen være klar.

Kl. 17 ind i butikken. Der er ingen kontakt til iPhonen, tja, modtagelsen var bekræftet. Han kunne desværre ikke gøre mere.

Hjem og ringe. Ja, trist historie, svarede den velopdragne unge mand i telefonen. Efter kontakt til supervisoren var svaret, at det ville de tage sig af i dag.

Kl. 13 i dag, fredag, virker iPhonen ikke endnu.
  • fyens.dk