Hver anden bus er tom

Hver anden bus er tom

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

fynbus

Med henvisning til læserbrev i Fyens Stiftstidende den 2/11., hvoraf det fremgår, at man også er meget utilfredse med de nuværende ruter for servicebus nr. 4 kan jeg oplyse, at man stadig efter mere end to måneder med den nye køreplan kører med stor set tomme busser på S 5.

Vi har denne kørende forbi vore vinduer otte gange om dagen fra to sider, dvs. i alt 16 gange, og jeg har ganske vist ikke kontrolleret det nøjagtigt, men vi kan høre, når den kommer, og min kone og jeg har moret os med at fortælle hinanden, at nu kørte der igen en tom bus forbi.

Mindst hver anden bus, som kører forbi, er tom, og jeg har ikke i de forløbne godt to måneder set en bus med mere end to passagerer.

Dette var vel, hvad man kunne forvente og meningen med omlægningen af ruterne, for der var vel ingen, som kunne mene, at der var passagergrundlag til disse ruter, som går uden om centrum.

Man skulle imidlertid kunne godtgøre dette for at kunne nedlægge dem, som det sikkert har været meningen hele tiden.

Jeg kan da godt synes, at det vil være synd for de få passagerer, der benytter bussen nu, hvis man helt nedlægger dem, men enten må man lægge ruterne tilbage til, hvad det var før ændringerne, og hvor der var mange flere passagerer med, eller også må man da nedlægge dem nu. Det er da ikke økonomisk forsvarligt at køre rundt med max. to-tre passagerer. Og hvor bliver servicen af for de ældre, hvis man nedlægger servicebusserne? 

Hver anden bus er tom

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce