islamister

af bent ovesen

Risvænget 7 A, Langeskov

Har med med megen stor interesse læst referat af grundlovsmøderne bl.a. ved Refsvindinge Å og ved den utrolig velholdte "Lillemølle" med tilhørende bygninger og med det meget smukke og velholdte område.

Ifølge vores danske kultur, var der taler af flere partier med forskellige opfattelser af vores kultur og den måde, vi lever på.

Der var her en utrolig intens stemning af det danske, og hvor var det smukt med de sange, som alle, der elsker vort Land, sang med på.

Hvad oplever man så?

Jo, en samling af nogle utrolig naive udefra kommende islamister, der på deres måde ville spolere alt det danske, som netop var tilstede ved dette grundlovsmøde.

Provokerer med skilte og tørklæder, at man vil gå klædt, som man vil i henhold til den tro, man kommer fra. Hvad vil I egentlig?

Vi her i Danmark har mange forskellige trossamfund, som lever i stilhed og har det godt med den tro, de nu engang har.

Der er da også mennesker fra jeres trosamfund, som har indordnet sig i vores land.

Nu har I så demonstreret og provokeret over for det, der er dansk.

Jeg har en forestilling om, at vi vil demonstrere ved jeres næste fredagsbøn. Vil stiller os op med et stort skilt af Muhammed-tegningerne, og så se, hvad der vil ske fra jeres side.

Jeg forestiller mig en verdensomsspændende demonstration med tilhørende selvmordsbomber og ødelæggelser af mange normale menneskeliv.

Uha, hvad vil vi dog med dem?