Hop ikke på den galej

Hop ikke på den galej

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

SOCIALDEMOKRATERNE: Først, jeg er ikke medlem af Socialdemokraterne, men af SF i Odense. Når jeg skriver dette, er det fordi, jeg ønsker en ny regering og ved at S er garanten for et regeringsskifte i Danmark.

Endnu skal vi opleve, at nogle socialdemokrater prøver at stikke en kniv i ryggen på en demokratisk valgt formand. Besind jer ud fra mine intentioner - den mest geniale og intelligente formand S har haft i mange år, og som samtidig kan bruge den sunde fornuft, hvilket er ret usædvanligt for mange folkevalgte.

Toodenseanske fagforeningsformænd - Svend Erik Pettersonfra HK og Evald Larsen - fra Kommunal- og Jernbane forsøger at få en ny formand for S. To fagforeningsformænd der i hele den periode, jeg har deltaget aktivt i det odenseanske fagforeningsliv) kun har siddet på deres flade røv, uden at gøre den nødvendige indsats for arbejderbevægelsen.

Det er jer der er Socialdemokraternes problem - ikke Lykketoft.

En appel til alle aktive socialdemokrater - hop ikke på den galej en gang til, jeres problem er ikke formanden - men jeres manglende indsatspå arbejdspladserne, lokalt og internationalt. Kør de to fagforeningsformænd ud med vaskevandet og bak op om jeres formand, historien har vist, at vi kun kan vinde ved at skabe bevægelse, så skab aktivitet, der hvor du er. Sammen kan vi vælte regeringen.

God vind.

Hop ikke på den galej

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce