Håber på værdig løsning

Håber på værdig løsning

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

højbjergbanen

I dag ville jeg formodentlig ikke kunne genkende noget i Korup, men for 50 år siden var der stort set ikke andet end bakkede marker og landbrugsejendomme mellem Korup og Blommenslyst.

Jeg kan nu forstå, at der også findes en motorbane. Man har tilsyneladende bebygget det smukke område, så der af natur kun er motorbanen tilbage. Det var jo ikke så godt, for nu er der jo ikke noget rekreativt område tilbage andet end - ja motorbanen.

Når jeg larmer, er det løjer, men når naboen gør det, er det hærværk, og det vil jeg ikke finde mig i, om jeg så skal gå ind i politik eller i det mindste alarmere politikerne.

For ca. 40 år siden købte jeg et nybygget hus i Søhus, hvor sælgers advokat gjorde mig opmærksom på, at der på et tidspunkt skulle bygges en firesporet vej udenom Søhus, og at man i fremtiden måtte forvente øget trafik mod Otterup.

Jeg kunne lide huset, så jeg købte det alligevel. Fire-fem år senere skulle vejbyggeriet sættes i gang, og så kom der ellers gang i protestlisterne. Vejen blev som bekendt anlagt alligevel, da det jo fra starten af dette nybyggerkvarter var en kendt sag, at det skulle ske på et tidspunkt.

For Højbjergbanens vedkommende, som tilsyneladende er anlagt for mange år siden og måske før, de stridende parter blev født, håber jeg, man finder en værdig løsning - en løsning, der tilgodeser alle, som har lyst til at være i området.

Håber på værdig løsning

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce