Gang i Faaborg

Gang i Faaborg

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ole Pedersen <br />Egsgyden 2A, Horne, kommunalbestyrelsesmedlem for Venstre.
Andreas Bastiansen
Debat. 

Når jeg kører hjem fra mit arbejde på Hjemly, og når jeg fra Svanninge Bakker kigger ud over Faaborg, så opstår der en glæde over synet. Når jeg går forbi Faaborgegnens Efterskole, så tænker jeg på deres motto: "Øjeblikke man aldrig glemmer". Der er SÅ smukt ud over Faaborg.

Jeg har jo valgt at bo i en landsby, og det er skønt. Men som mange her har jeg, engang imellem, behov for også at komme til en lidt større by, hvor der virkelig sker noget. I perioder snakker folk om, hvor lidt der sker i Faaborg. I denne meget varme sommer kunne man have troet, at folk ville vælge vandet/stranden. Men jeg oplever masser af gang i Faaborg. Masser af tiltag i midtbyen, på havnen, ved Havnebadet, masser af kultur og nu sågar muligheden for at få et skub i iværksætterverdenen af drevne ildsjæle.

Af og til får man at vide: "Hvad kan kommunen gøre for mig/os?" I denne sommer har vi set, hvad aktive folk og foreninger kan gøre for Faaborg og FMK. I slutningen af juli får vi herude på landet besøg af Liverpool Camp igen. Vi sender dem hjertens gerne til Faaborg og overnatte. Vi har brug for hinandens kvaliteter. Men denne gang sender jeg en stor tak til Faaborg for masser af liv og glæde. God dag.

Ole Pedersen Egsgyden 2A, Horne, kommunalbestyrelsesmedlem for Venstre.

Gang i Faaborg

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce