Forklaring og løsning ønskes

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

busruter

Nu må vi have en forklaring! De sidste to dage er jeg og mange andre kommet for sent på arbejde.

Jeg går hjemmefra kl. 7.10, jeg bor i Nr. Lyndelse to-tre minutters gang fra stoppestedet ved Langagergyden, hvor der kommer flere rutebiler fra Faaborg - der skulle komme en 141 kl. 7.14, og desuden kører 142 og 143 som to ringruter omkring samme tidspunkt - kl. 7,16 eller 7.17 skulle der så komme en 143, som kører direkte til banegården i Odense.

Der er jo generelle forsinkelser for tiden, og det ved jeg godt, at vi må leve med, men torsdag og fredag er der pludselig sket det, at bus 141 har fået en påskrift, der hedder "gennemgående", dvs. at den blæser forbi - på nogenlunde rette tidspunkt - med meget få passagerer og en påskrift i øvrigt med "Teknisk Skole".

Senere - meget senere - fredag ca. 7.32 kommer der så en 143, som bliver totalt overfyldt, før vi når ind til byen, og desuden selvfølgelig er voldsomt forsinket.

Selv om jeg står af ved Kongensgade i Odense og går hen til min arbejdsplads over for banegården for at slippe for al den ekstra tid, det tager med at holde for rødt lys i morgentrafikkøen, var jeg først på arbejde kl. 8.15.

Hvor og hvornår er der givet besked om, at 141 er blevet gennemgående, og hvorfor er det sket. Der er rigelig plads i de to ringruter, som kører forbi, så de unge mennesker, der skal til teknisk skole og andre skoler, burde kunne nå at komme ind rettidigt og uden at blive klumpet sammen i overfyldte busser.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce