Af: Bent J. Olsen, Smedevænget 11, Vojens

Efter at have læst et indlæg af historikeren Torben Snarup Hansen på Snaphanen, hvor han påstår, at islam og DJØF'erne konkurrerer om at forpeste arbejdsgangen på vore hospitaler og skoler, så må jeg erkende, at der er noget om snakken og vil forsøge at underbygge påstanden. Hertil vil jeg benytte mig af termodynamikkens begreb "Entropi", som kan beskrive, hvordan et system går mod mere orden eller modsat mod større uorden.

Forskellen på antallet af mennesker i Danmark den 1. januar 2017 og den 1. januar 2018 er følge Danmarks Statistik i runde tal +32.000 personer. Forskellen mellem årets levende fødte og årets døde er + 8000 babyer. Straks opbremsningen har medført, at der er indvandret 24.000 personer i 2017. Det betyder, at klientskaren for sundhedssektoren jævnt er øget med i alt 32.000 personer i 2017. Altså går systemet mod større uorden.

Ser vi på sundhedssektoren som et åbent system, der kan veksle energi og stof med omgivelserne, vil disse 32.000 ekstra personer i første omgang udfordre DJØF'erne til at lave nye skemaer til udfyldning af personalet, men som sædvane må der trækkes negativ entropi ind fra omgivelserne, som her skulle være anvendt til at imødegå den tiltagende uorden rundt i samfundet andre systemer.

En anden væsentlig faktor for hospitalernes fortsatte vej mod større uorden er politikernes slaphed over for dem, man har ladet komme ind i landet. Ingen krav til danskkundskab og i tolerancens fejhed ladet islam trække ligklædet ud over måden at være dansk på. Lur mig, om ikke det såkaldte babyboom er hjulpet godt på vej af indvandrere, som om fem til seks år vil accelerere folkeskolens uorden, rod og kaos mod nye højder..

Problemet er fundamentalistiske humanister og liberalister med hovedet under armen, som ikke forstår, at de undergraver deres egen eksistens ved at lade folk slå rod, der afskyer den måde, vi har indrettet vort samfund på.

Moskeer og koranskoler skyder op som svampe efter en sommerregn over det meste af EU. Borgmestre og biskopper i Danmark er med, når det første spadestik skal tages.

Når mangfoldigheden vandrer ind med deres irrationelle traditioner og skikke, følger rod og kaos med. Det er jo det, vi oplever overalt i samfundets institutioner. Grunden til miseren skal nok søges i den marxistisk inspirerede socialvidenskab, hvor man i den gode sags tjeneste prioriterer en kriminel udlændings sikkerhed højere end danskernes.

Lovgivningen med udgang i menneskerettighederne og konventionerne har hidtil været garant for, at vi nødsages til at absorbere og rumme den tiltagende sociale og økonomiske uorden. Med andre ord bruge en stedse voksende mængde af energi (penge) på at skabe orden og forhale forfaldsprocessen.

Måske er det ved at gå op for socialdemokraterne, at velfærden er i fare, siden man har udsendt en tryksag om en udlændingepolitik, der samler Danmark. Men når man på side 13 bemærker, at konventionerne overholdes, så har man i det gamle arbejderparti endnu ikke fattet at uden ændringer, vil befolkningsudskiftningen fortsætte til demokratiet kan afskaffes på demokratisk vis.