Et luksusliv er dyrt

Et luksusliv er dyrt

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

prostitution

Jeg må græde tørre tårer over luderen Mia, der oven i købet på en regnvejrsdag må konstatere, at hendes luksusliv ikke vil lykkes, skønt hun bare er omkring de 20 år gammel.

Hele den tragedie beretter hun om i Fyens Stiftstidende 10.11.

Det koster kassen at ville føre et luksusliv og skønt hun ligner en mig ukendt kendis, så piber hun i høje toner og føler sig svigtet af mændene, der nu ønsker lavere priser og alligevel flere ydelser for honoraret.

Ingen andre end hende selv har valgt den lette vej til at betale sin store gæld, der vel ikke stammer fra studiegæld.

Hun har faste udgifter til omkring 4-5000 kr. daglig, så bare tre daglige kunder á1200 kr. dækker ikke, hvad hun har sat sig for, så enten må hun være flittigere eller også må hun sætte sine priser ned på varerne.

Hun bor sikkert dyrt og betaler mange penge til luderavisen Ekstra Bladet, men hvad rager det egentlig os?

Personligt har jeg et par børnebørn, der studerer og ikke er blege for at have flere jobs ved siden af disse, - og så har de oven i købet kræfter til at drive sport.

Jeg kan kun råde damen til at droppe sit luksusliv med en mere borgerlig tilværelse, selv om det så går ud over lakken på neglene, i stedet for slides der ikke så meget på lagnerne.

Regeringen påstår, at der jobs nok, de giver godt nok ikke den høje timeløn, du er vant til, men som fjerner mange af dine høje udgifter.

Der er mange, alt for mange enlige mødre, der knokler dagen lang for deres hjems beståen, og som får alt til at gå i hak alligevel - hurra for dem.

Et luksusliv er dyrt

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce