"Enestående" forbedringer

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

FYNBUS: For nylig var jeg den nysgerrige modtager af en folder fra FynBus, som lovede "en lang række af forandringer og forbedringer". Spændt til bristepunktet begyndte jeg læsningen og blev bestemt ikke skuffet.

Den allerbedste forbedring er uden tvivl, at pensionister nu får lov at betale 330 kr. for et periodekort i stedet for de hidtidige 150 kr. Det er jo almindelig kendt, at danske pensionister længe har haft problemer med at få brugt deres folkepension. Men når nu denne udgift stiger fra 1800 kr. til knap 4000 kr. om året, hjælper det jo unægteligt på problemet.

Jeg har også noteret mig den glædelige forandring, at ældre og handicappede nu får lov at skifte bus, når de skal bevæge sig fra Odenses yderområder til Skulkenborg, banegården eller centralbiblioteket. Det er simpelthen genialt fundet på, da det jo gør rejsen væsentligt mere afvekslende, især hvis man bruger rollator eller kørestol.

Lad mig slutte med udbringe et stort tillykke til FynBus for disse "enestående" forbedringer.

Gabriele Guldborg, Sprogøvej 96, Odense C

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce