En god oplevelse

En god oplevelse

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

ouh

Jeg har læst en hel del kritik af  OUH, men nu synes jeg ,at de fortjener megen ros for den fantastiske og hurtige måde, jeg blev behandlet på.

Jeg stiftede som 78-årig første gang bekendskab med hospitalsvæsenet for ca. en måned siden. Jeg var ved min egen læge den 29. maj for fornyelse af kørekort og nævnte, at der kunne være lidt blod i det, jeg ind imellem hostede op. Han ringede med det samme til røntgenafdelingen på OUH og til min øre/halslæge. Jeg skulle møde til røntgen den 30. maj kl. 8 og ved halslæge kl. 10.50.

Jeg fik brev fra OUH dagen efter, at jeg skulle møde den 2. juni kl. 10.50 for CT-scanning. Der var en plet på højre lunge, som de ville kigge nærmere på.

Det medførte en PET-scanning den 4. juni. Og jeg skulle møde den 8. juni for at få udtaget en biopsi af lymfeknuderne bag lungerne.

Tirsdag den 17. juni fik vi resultatet, der var ingen metestaser , så jeg skulle indlægges den 24. juni til kontrol og forskellige prøver, og så ville de den 25. juni operere den forholdsvis lille tumor ud.

Jeg skulle være indlagt ca. tre-fire dage.

Jeg kan slutte med at fortælle, at det hele forløb godt.

For os har det psykisk været en hård måned, men hvor er vi taknemlige for den hurtige og effektive måde, OUH greb det hele an på.

En god oplevelse

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce