Det lugter, Post Danmark!

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

MANGLENDE POST

af Lars Jensen

Kærvangen 8, Odense NV

Postvæsenet er i modvind. Mit indlæg handler om den upersonlige betjening, når man ikke får sin post.

I forbindelse med min fødselsdag for et par uger siden fik jeg ikke et eneste kort. Det var ikke noget jeg studsede over, for jeg fik jo en masse sms'er og telefonopkald.

Nogle dage senere ringede min aldrende moster og spurgte, om ikke jeg havde fået kort fra hende - jeg plejede jo altid at ringe og sige tak for kortet. Jamen, moster, jeg har ikke modtaget noget kort! Det ærgrede selvfølgelig hende, der selv havde udvalgt kortet og var gået i postkassen med det. Det ærgrede da også mig.

Da min svigerinde et par dage efter ringede og spurgte, om ikke jeg syntes, kortet var sjovt, syntes jeg, at målet var fuldt. Hun havde også sendt et kort, som jeg ikke havde fået. Det lugter altså lidt af, at der i Post Danmark et eller andet sted sidder én og fisker fødselsdagskort ud formentlig i håbet om at finde værdier. Ingen af mine ikke leverede breve har dog indeholdt andet end selve fødselsdagskortene med personlige hilsener.

Jeg syntes, at jeg måtte gøre opmærksom på min mistanke om en postfisker, så jeg ringede til Odense Postkontor, som henviste mig til Post Danmarks hjemmeside, hvor jeg kunne efterlyse min manglende post. Det gjorde jeg og har netop fået to breve om, at de ikke kan finde mine breve og ikke kan erstatte noget.

Ups! Her sidder jeg så med min uforløste trang til at bede dem finde forbryderen, thi for Post Danmark handler det kun om, hvorvidt der kan kræves erstatning.

I mellemtiden har min kone haft fødselsdag, og vi ved med sikkerhed, at hun mangler at få tre kort. Helt ærligt, Post Danmark. Det lugter, det her. Måske burde I investere bare en lille smule tid på at tjekke postgangen med de lidt tykkere breve til fødselarer. Tag og find den idiot, der sidder og hugger vores fødselsdagskort! Jeg kan i mellemtiden kun opfordre min gamle moster og alle andre til at lære at sende sms'er. Det er nemlig bare for ærgerligt, at et kort, som man har brugt tid på at vælge, har betalt i dyre domme og har komponeret den specielle og personlige fødselsdagshilsen til, ikke når frem.

For fødselaren, der kigger efter fødselsdagskort og finder en tom postkasse, er det jo unægtelig heller ikke sjovt.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce