Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere

Det grå Danmark

Det grå Danmark

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

TØRKLÆDER: Mogens Nielsen, jeg bliver nødt til at knytte en kommentar til dit debatindlæg 10/6 om tørklæder. Dit indlæg virker ikke overbevisende, tværtimod.

Du deltager i debatten med mudderkast, ikke med lydhørhed eller med accept for dine medmennesker. Jeg begriber ikke, hvorfor det tørklæde i dagligdagen kan skille vandende iblandt danskerne. Der er ikke mange, som tager denne debat op, som jeg mener i virkeligheden er den vigtigste.

Dit argument om "skik følge, eller land fly" klinger for mig hult og lugter langt væk af DF's fjendske retorik, som i bund og grund går ud på at spille befolkningsgrupper ud imod hinanden.

Skal jeg som herboende dansker også iføre mig et kors om halsen, spise brun sovs og se damehåndbold for at følge landets skikke? Efterlever vi dette samfund, vil Danmark falme og blive et gråt, kedeligt sted at leve. Kommer denne dag, vil jeg tage din opfordring op og pakke med det samme.

Mette Bang, formand for VU Odense, Vesterbro 1 E, Odense C

Det grå Danmark

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.