Debat: Partiernes medier

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

John Jensen, Sanddalsvænget 10 B, Svendborg
Andreas Bastiansen
Debat. 

Læserbrev: Både Socialdemokraterne og Dansk Folkeparti har fået deres egne nyhedsmedier på nettet - hvis dette var ukendt bringer en leder i fredagens FAA under overskriften "Velkommen til partiernes medier" skrevet af nyhedsredaktør Hans-Henrik Dyssel en lidt hånlig omtale af både Socialdemokratiets piopio.dk og Dansk Folkepartis ditoverblik.dk.

Måske er lederen et godt eksempel på danske journalisters manglende kendskab til og forståelse af landets politikere, som ikke kan kende deres budskaber og udtalelser, når de har været over journalisternes forvandlingstastatur og er en medvirkende årsag til, at to af landets største partier har været nødt til at oprette deres nyhedsmedier på nettet.

Sass Larsen (S) har længe raset over de danske mediers troværdighed, og DF mangler et EU- og indvandrerkritisk stemme i medierne - måske har partierne en fornemmelse af, at de etablerede medier er gået i fælden og har lukket ned for debatten, når det gælder virkelig seriøse og følsomme emner, som den ødelæggende folkevandring og muslimsk indvandring til Danmark.

Stort set enhver kritik af den muslimske indvandring til Europa er af de etablerede medier blevet kategoriseret som hadefuld og betegnet som islamofobi.

Jeg forstår godt både S og DF; det er utroligt svært at bringe budskaber om den ødelæggende virkning, islam har på det danske samfund. Jævnligt er mine læserbreve blevet kasseret på grund af det, brevkasseredaktøren kalder islamofobi og en hadefuld tone.

Almindeligvis stiller læger diagnoser. Den psykiske lidelse islamofobi, hvor journalister stiller diagnosen, tror jeg ikke eksisterer. Ordet islamofobi er blot en ordkonstruktion opfundet af islamister og deres sympatisører for at vanskeliggøre kritik af islam.

En fobi er som bekendt en psykisk sygdom, der betegner en overdreven sygelig frygt, og frygten for islam er absolut ikke overdreven eller sygelig, hvis man ikke frygter og afskyr islam må det bero på manglende information.

Velkommen piopio og ditoverblik.

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce