Debat: Nordfyns Bøllebank

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Carsten Kudsk, Svendborgvej 78, 5853 Ørbæk, Folketingskandidat Dansk Folkeparti, Nordfyn og Middelfart
Peter Leth-Larsen
Debat. 

Lokaldebat: Jeg kunne læse i avisen, at ledelsen i Nordfyns bank er blevet ramt af Odense-kuller, og trods store protester fra deres mindretalsaktionærer vælger de stadig at overhøre dem.

Selvfølgelig skal en lokal Nordfyns Bank have deres hovedsæde i Odense. Det er jo i Odense, at væksten skal skabes. Havde I virkelig som mindretalsaktionærer forventet, at der blev lyttet til jer? Nordfyns Banks ledelse har deres egen dagsorden og regler, som gør, at deres motto er 'my way or the highway'.

Jeg har selv som forhenværende aktionær prøvet at komme i dialog med ledelsen i Nordfyns bank uden held. Selv da jeg på et aktionærmøde kom med en kritik, blev jeg lukket ned af dirigent-advokaten, og direktørens svar var at fortælle om fortrolige kundeoplysninger ud i forsamlingen.

Jeg har prøvet at klage, uden held, via finanstilsynet og kørt sag ved pengeinstitutternes ankenævn for at få en dialog med Nordfyns Bank. Intet har hjulpet. Advokater, som jeg har talt med, har anbefalet mig at køre et civilt søgsmål, men hvem har råd til at køre en sag mod en bank?

Jeg har i mit liv haft mange forskellige banker, men jeg har aldrig i mit liv mødt mere arrogant og konfliktsøgende bank end Nordfyns Bank. Så tillykke kære mindretalsaktionærer, så som tidligere borgmester i Søndersø Kommune Arne Overgård. I har lige som jeg fået Nordfyns Bøllebank!

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce