Debat: Innovative kulturkoncepter, Work2gether i Tinghuset tirsdag 12. marts

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Læserbrev: Mine fotocollager påført gavle, måske lyst op på mure eller som bannere i Svendborg. Kunst i det offentlige rum. Disse idéer fik jeg efter spændende netværksdag for kreative hoveder fra hele Fyn.

Var til spændende Work2gether innovationsskulturprojekt udviklingsdag i det nyrenoverede tinghus i Svendborg. Spændende og idéerne fløj rundt mellem anderledes tænkende hoveder.

Jeg har ikke prøvet dette så meget før, så jeg frygtede at blive forvandlet til en tjekket radicool bullshitbingoagtig kvinde, som hele tiden siger DIY, og alle de nymodens buzzword - men heldigvis gik det anderledes og mine fordomme kom lidt til skamme.

Spændende oplæg på Musikskolen fra Esben Østergaard, Universal Robots og kunstnergruppen A Kassen.

Gode gruppedebatter efterfølgende blandt andet med Karsten Pudselykke fra Odense Opera, Kristine Karlshøj med flere, hvor vi brainstormede på kryds og tværs. Mere kunst ud i det offentlige rum var et spændende tema, og hvordan vi udvikler kunst og events, hvor folk i højere og højere grad ønsker at være medskabere.

Tinghuset har gode rammer og hvis man endnu ikke har besøgt stedet, vil jeg varmt anbefale det.

En virkelig givende dag. Mere af dette til Svendborg. Vi kan noget på Sy'fyyn!

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce