Afskaf pladderhumanisme

Afskaf pladderhumanisme

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Gæster: Hvis jeg får nogle gæster, som udfolder grov og voldelig adfærd i mit hjem, bortviser jeg dem og udelukker dem fra at komme igen. Det er vel naturligt, at et land som Danmark på lignende måde udviser udenlandske gæster, som kun er her i landet for at udøve kriminel og uomgængelig adfærd, og det er vel rimeligt, at man derefter afviser genbesøg.

Det er den danske pladderhumanistiske holdning, som lokker sådanne personer til landet. Der sker jo ikke noget ved at lave kriminalitet! Rockerne er sandsynligvis alle danske statsborgere, som ikke umiddelbart kan smides ud. Men hvis de udenlandske bander ikke var her, var rockerne ret sikkert nemmere at tackle.

Regeringen har udarbejdet et lovforslag om at sikre landets befolkning mod de livstruende bander, som blandt andet består af udlændinge uden dansk pas. Straks prøver kloge forskere, advokater og dele af den politiske opposition sammen med journalisterne at undergrave regeringens bestræbelser på at skabe ro og orden. Man henviser til internationale aftaler og menneskerettigheder. Bander, som udøver kriminalitet med vold og mord, afskyr selv menneskerettigheder.

Er der nogen, som har brug for regler om menneskerettigheder, er det vel ofrene og den almindelige usikre danske borger, som sagesløst kan komme ind under bandernes kolde foragt for menneskerettigheder!

Afskaf pladderhumanisme

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce