Børn ville vælge camping


Børn ville vælge camping

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Ny kampagne slår på familievenlig ferieform

Var det op til børnene selv at vælge ferieform, ville de vælge campingferie. Det er nemlig familieferie med fokus på livskvalitet og positive følelser - og med børnene i centrum.

Sådan lyder budskabet i den nye Camping Kampagne 2009.

Campingpladser vrimler med andre børn, man kan lege med. Derfor er campingferie i Danmark en perfekt ferieform for børnefamilierne, mener Campingrådet og Camping Branchen, som sammen med VisitDenmark netop har startet en tv- og web-kampagne.

Camping er en moderne ferieform, der bringer folk sammen og giver dem glade oplevelser og friheden til at vælge, hvor ferien skal gå hen, siger Campingrådets formand, Preben Christensen.

Dette er også budskabet i kampagnens reklamefilm Til kampagnen hører også hjemmesiden visitcamping.dk, som med information og underholdning skal vise børnefamilierne campinglivets mange glæder.

Kampagnen kører frem til den 28. juni, og hver uge afholdes der konkurrencer og uddeles præmier på visitcamping.dk. (DB)

Børn ville vælge camping

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce