- Det var ikke kritik


- Det var ikke kritik

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

"Turisterne skal også til Højfyn". Sådan lød en overskrift i Fyens Stiftstidende mandag 19.7., og selvfølgelig skal turisterne til Højfyn, hvor ellers? Har de ikke set Højfyns smukke natur og seværdigheder, har de ikke set hele Fyn! Og trods det lunefulde vejr finder rigtig mange gæster til området, det er da meget glædeligt. Men brugen af ordet "kritik" i overskriften og i artiklen, det må stå for redaktionens ansvar. jeg er ikke en sur gammel mand - tvært-imod en glad og tilfreds fuglemand. Alle på Højfyn yder deres bedste i øjeblikket, da alt står på gloende pæle, da det er højsæson med meget lange arbejdsdage.

Frydenlund Fuglepark har tit gæster, der roser den betjening, de har fået på turistkontoret:"Hende ved skranken var utrolig hjælpsom".

Endvidere ved alle, der kender min person, at jeg aldrig ville bruge dyre spaltemillimeter på at kritisere Richardt Jensen og hans turistarbejde, næh, han ville få det at vide lige på og hårdt. Dette kan jeg sagtens gøre, da det i bund og grund var Richardt og mig, der for 15 år siden kom til Højfyn og sammen fik pustet liv i både turistforening og fuglepark.

Hvis der skal anvendes et udtryk, må det være, at jeg efterlyser en rød tråd i et danske turisterhverv. Der er jo hele tre instanser, der skal samarbejde, næsten som stat, amt og kommune - her er det bare Danmarks Turistråd, Fyn Tour og turistbureauerne. Fælles så jeg gerne en rød tråd, som kunne være, at turisten holdes i hånden helt ud til det turistmål, som var ønsket fra starten. Det kræver penge, folk, skilte og det mest vigtige: samarbejde mellem alle, store som små - høj som lav.

Hans Åge Hjeresen har over for Stiftstidende bekræftet, at han er korrekt citeret artiklen igennem. red.

- Det var ikke kritik

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce