Turistfolk på skolebænken: Turister skal gafles på nettet


Turistfolk på skolebænken: Turister skal gafles på nettet

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Tre parter i turismebranchen i nye satsninger.

Middelfart: Egnen omkring Lillebælt har meget at byde på og vise frem, og nu vil Destination Lillebælt i samarbejde med VisitKolding og VisitLillebælt klæde 40 turismevirksomheder på til at kapre gæster på de sociale medier, fremgår det af en pressemeddelelse.

Den digitale udvikling er umulig at komme udenom. Den har stor indflydelse på gæstens adfærd og stiller nye krav til turismeerhvervet. 40 virksomheder er i gang med et kursus i digital markedsføring på Facebook og LinkedIn. Målet med kurserne er at give virksomhederne nye redskaber og anbefalinger til at forbedre deres synlighed på de sociale platforme. Kursusforløbet er en del af en prioriteret satsning, som Destination Lillebælt har igangsat.

- Turisten i dag søger i højere grad sin information digitalt. Vi er nødt til sammen med vores virksomheder og samarbejdspartnere at være rustet til at kunne servicere gæsterne på den bedst mulige måde, siger Anders Johansen, som er projektleder i Destination Lillebælt. /EXP

Turistfolk på skolebænken: Turister skal gafles på nettet

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce