Miss Chili i Munkebo: Ring til os, så løser vi problemerne

- Med 100.000 følgere på vores sider kan det jo ikke være helt galt, siger Claus Thomsen. Arkivfoto: Yilmaz Polat

Miss Chili i Munkebo: Ring til os, så løser vi problemerne

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Indehaver af Miss Chili ærgrer sig over, at en lille gruppe utilfredse kunder er så højlydte, når han har 150.000 følgere på sine netbutikker, der er godt tilfredse

Munkebo: Det er Claus Thomsen, der ejer og driver Miss Chili i Fiskeløkken, netbutik Miss Chili, samt i øvrigt netbutikkerne shopindenkl.24 og SimpleFashion, og det er ham, der skal stå model til at blive kaldt svindler og fusentast på nettet.

Men helt ærlig Claus Thomsen, hvorfor meldte du dig ud af e-mærket?

- Fordi det var alt for dyrt i forhold til, hvad det gav. 20.000 kroner om året, og vi kunne ikke mærke ekstra kundestrøm.

Det var ikke fordi, de gik for hårdt til dig, de havde jo mange sager?

- Det passer simpelthen ikke. De har skrevet til os fem gange, og de fem sager fik vi bragt ud af verden. Men det var et problem, at i stedet for, at vi kunne tale med den kunde, der var utilfreds, skulle vi nu tale igennem tredjemand.

Så er der det med, at du hæver pengene inden du har sendt varen?

- Vi har haft et stort problem med en sending ponchoer, der gik helt galt - i den forbindelse skete der fejl. Normalt hæver vi først penge, når varen er sendt. Når folk betaler på mobilpay er det dem, der sender, ikke os der hæver. De kan vælge i stedet at bestille over vores hjemmeside - samme varer, samme pris.

Så siger de, at det er svært at få penge retur?

- Det passer heller ikke. Men det kan godt tage lidt tid. Hvis f. eks. fru Jensen sender en vare retur med postvæsenet, så går der tid, før vi får den. Vi sender penge retur om fredagen, og fra vi sender afsted, til kunden har pengene, går der også nogle dage, og så kan det godt ende med at føles som lang tid. Et andet eksempel var en utilfreds kunde, der rykkede for sine varer. Men hun havde bare overført penge på mobilepay uden at skrive hverken navn eller adresse. Og så sker der selvfølgelig også fejl fra vores side, det vil jeg ikke benægte.

Hvad skal de gøre, de kunder, der mangler en vare eller fortryder et køb?

- Det allernemmeste for dem og for os er, at de ringer, skriver på facebook eller på mail. Så tager vi os af det og får løst problemet. Vi reagerer på alle henvendelser. Man skal bare kommunikere direkte - ikke via en vred facebookside. Jeg har 100.000 tilfredse følgere på Facebook, så helt galt kan det jo ikke være.

 

 

Miss Chili i Munkebo: Ring til os, så løser vi problemerne

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce