Dårlig service. Skår i juleglæden


Dårlig service. Skår i juleglæden

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Læserbrev. 

Jeg er medlem af byens  Hatteforening. Vi har i 10 år været faste stamgæster ved en julefrokost på et velkendt hotel i centrum.

Onsdag aften ankom vi forventningsfulde og i julehumør til hotellet. Vi har altid haft et hyggeligt lokale med gode stole.

Vi blev mødt af personalet med følgende besked: I skal gå ca. 50 m hen til Odeon og op på 1. sal til  restaurant Schiøtz.

Der mødte vi en meget forbavset bestyrelse. Formanden for bestyrelsen havde ikke fået nogen henvendelse fra hotellet med en forespørgsel, om det var i orden at flytte arrangementet, som har været reserveret i lang tid.

Så det var ikke orden, derimod en meget dårlig service.

 

 

 

Dårlig service. Skår i juleglæden

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Annonce
Annonce