Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere


Færre bus-klager

Et kursus i kundernes oplevelser har givet resultat hos Sydtrafik. Arkivfoto.

Færre bus-klager

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.

Fredericia: Et to-dages kursus i service og stærkere fokus på kundens oplevelser har givet resultat. Klagerne over buschaufførerne i Sydtrafik er faldet, mens tilfredsheden med servicen er steget. Det viser den årlige undersøgelse af kundernes tilfredshed, skriver Sydtrafik i en pressemeddelelse.

Kursus handler om kundernes forventninger, god kundeservice og den rigtige indstilling. 

- Vi har halveret antal af klager over chaufførerne i forhold til sidste år på samme tid. Målingen af tilfredshed viser, at chaufførerne scorer højere end nogensinde før, siger Lars Berg, direktør i Sydtrafik. /EXP

Færre bus-klager

Modtagerens email *:
Din e-mail *:
Dit navn *:
Evt. kommentar:

*) skal udfyldes.