Log ind

Hotelgæst bortvist efter flere klager

  • Hotelgæst bortvist efter flere klager

Han krævede derpå hele rejsens pris refunderet, men bureauet mente, at alle regler var overholdt. Pakkerejse-Ankenævnet endte med at henvise sagen til afgørelse ved en domstol, fordi forklaringerne fra de to parter var modstridende.

"17. juli 2016 sad jeg - som sædvanlig - ved poolbaren på ... (hotellets navn i Tyrkiet). Min billet var med all inclusive, og der manglede ikke noget. Jeg har...

Log ind eller køb adgang til alt indhold på fyens.dk

Bliv abonnent og læs hele historien

Ingen binding!
  • Thorup_Søren_(2015)_003

    Af:

    Jeg er rejseredaktør og dermed ansvarlig for Rejser, som produceres på Fyens Stiftstidende, men udkommer med koncernens - Jysk Fynske Mediers - 13 dagblade. Jeg har været ansat på Fyens Stiftstidende siden 1984. De første mange år som feature- og reportagemedarbejder, men efterhånden som rejsestoffet er blevet opprioriteret, har det fyldt mere og mere af min arbejdstid, og nu beskæftiger jeg mig ikke med andet. Dog er jeg også ansvarlig for det årlige golfmagasin, som koncernen udgiver. Har sammen med journalist Poul Husted skrevet reportagebogen "Næste år i Jerusalem" (1984).

      Regler for kommentarer

Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere