Log ind

Årets Skulderklap: Nyåbnet street food-marked hædret med pris

  • Årets Skulderklap: Nyåbnet street food-marked hædret med pris
    Storms Pakhus' street food-marked åbnede i september. Nu har du vundet prisen Årets Skulderklap. Arkivfoto:
  • Årets Skulderklap: Nyåbnet street food-marked hædret med pris
    Storms Pakhus' street food-marked åbnede i september. Nu har du vundet prisen Årets Skulderklap. Arkivfoto:

Storms Pakhus og Odense Street Food fik torsdag aften et klap på skulderen og en pris som symbol på det, da Destination Fyn Klyngen uddelte Årets Skulderklap i forbindelse med sammenslutningens årskonference i Nyborg.

Det blev Storms Pakhus og dets populære street food-marked, som torsdag aften kunne hjemtage prisen Årets Skulderklap, der hvert år uddeles af styregruppen for Destination Fyn Klyngen.

Det skete i forbindelse med klyngens årskonference på Hotel Sinatur i Nyborg, som blev afviklet i samarbejde med Sport Event Fyn, og det var en beæret pakhus-direktør, som i løbet af aftenen blev hædret.

- Det varmer helt ind i hjertet, at vores kollegaer i oplevelsesbranchen peger pilen mod os, når der skal uddeles en anerkendelse som denne. Det er sådan noget, der gør, at man får lyst til at gå på arbejde hver dag og lave det, vi laver, lød det fra Bjørn Hentze, direktør i Storms Pakhus, ifølge en pressemeddelelse. 

Prisuddelingen blev desuden startskuddet til den nye FYN365 markedsføringsstrategi, der blandt andet har gastronomi og fødevarer som fokuspunkter.

Pakhuset, der åbnede med 24 forskellige madboder 1 september, vandt foran to øvrige nominerede, Bike Friends-konceptet og Nyborg Destilleri, efter at have overhalet i alt 10 konkurrenter, der ligesom prismodtageren har budt på innovative tiltag på det fynske turistmarked i løbet af året. 

Prisuddeler og klyngen-medlem Jens Odgaard sagde om aftenens skulderklap-modtager:

- Odense Street Food har med Storms Pakhus givet fynsk turisme et helt unikt og frisk pust. Som indstillingerne fremhæver, er pakhuset i høj grad med til at give Odense et mere urbant udtryk og sikre, at vi rider med på street food-bølgen på vores helt egen innovative måde.

  • Af:

      Regler for kommentarer

Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere