Log ind

Ubetalelig branding: Facebook passer ind i Odense Version 2.0

Artiklen er mere end 30 dage gammel

| Opdateret

  • It-gigantens planer i Odense er ubetalelig i brandingværdi, siger PR-ekspert.

Hvis man er født på Fyn og i særdeleshed i Odense er det ikke altid, man jubler når et nyt ur-mærke eller en lufthavn får navn efter byens førstefødte H.C....

Log ind eller køb adgang til alt indhold på fyens.dk

Bliv abonnent og læs hele historien

Ingen binding!
  • Byline_

    Af:

Mere om emnet

Se alle
Apple og Facebook: Viborg foreslår Odense datacenter-samarbejde

Apple og Facebook: Viborg foreslår Odense datacenter-samarbejde

17
Tænketank: Facebook får CO2-udslip som 330.000 husstandes elforbrug

Tænketank: Facebook får CO2-udslip som 330.000 husstandes elforbrug

1
Datacentre kan blive løftestang for flere danske vindmøller

Datacentre kan blive løftestang for flere danske vindmøller

      Regler for kommentarer

Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere