Log ind

Kuldsejlet britisk eventyr fødte ideen til "det nye Netto"

| Opdateret

Den britiske fejlsatsning kostede Dansk Supermarked mere end 300 mio. kr. Alligevel fødte samarbejdet med giganten Sainsbury's ideen til nyt Netto-koncept. Moderniseringen af Netto bliver nyt prestigeprojekt for Dansk Supermarkeds topchef, Per Bank.

Detailhandel: Er 316 mio. kr. dyre lærepenge? Næh, ikke hvis man spørger Dansk Supermarkeds topchef, Per Bank, om virksomhedens britiske eventyr, der nåede at ende som...

Log ind og læs resten af artiklen

Log ind eller køb adgang til alt indhold på fyens.dk

For at læse denne artikel kræver det at du har et abonnement hos Fyens Stiftstidende eller Fyns Amts Avis.

Hvis du har et abonnement, så klik på "Log ind" knappen.

Hvis du ikke har et abonnement, kan du prøve vores nye digitale abonnement for kun 49 kr. pr måned.

  • fyens.dk

      Regler for kommentarer

Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere