Log ind
BREAKING NEWS
- Voldsom brand i Middelfarts bymidte

Kuldsejlet britisk eventyr fødte ideen til "det nye Netto"

Artiklen er mere end 30 dage gammel

| Opdateret

Den britiske fejlsatsning kostede Dansk Supermarked mere end 300 mio. kr. Alligevel fødte samarbejdet med giganten Sainsbury's ideen til nyt Netto-koncept. Moderniseringen af Netto bliver nyt prestigeprojekt for Dansk Supermarkeds topchef, Per Bank.

Detailhandel: Er 316 mio. kr. dyre lærepenge? Næh, ikke hvis man spørger Dansk Supermarkeds topchef, Per Bank, om virksomhedens britiske eventyr, der nåede at ende som...

Log ind eller køb adgang til alt indhold på fyens.dk

Bliv abonnent og læs hele historien

Ingen binding!
  • fyens.dk

      Regler for kommentarer

Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere