Log ind

Fem afgørende faktorer for Legos fremtid

  • Fem afgørende faktorer for Legos fremtid
    De digitale færdigheder hos børn er noget af det, som Lego gerne vil appellere til og bruge til at udvikle koncernen, fortalte marketingsdirektør Julia Goldin på torsdagens pressemøde. Foto: Michael Drost-Hansen

Artiklen er mere end 30 dage gammel

Den globale opvarmning er på dagsordenen hos det gigantiske legetøjsfirma. Lego satser benhårdt på at profilere sig på den grønne omstilling nu og de kommende år....

Log ind og læs resten af artiklen

Log ind eller køb adgang til alt indhold på fyens.dk

For at læse denne artikel kræver det at du har et abonnement hos Fyens Stiftstidende eller Fyns Amts Avis.

Hvis du har et abonnement, så klik på "Log ind" knappen.

Hvis du ikke har et abonnement, kan du prøve vores nye digitale abonnement for kun 49 kr. pr måned.

  • fyens.dk

Mere om emnet

Se alle
Lego stagnerer: Miraklernes tid er måske forbi

Lego stagnerer: Miraklernes tid er måske forbi

      Regler for kommentarer

Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere