Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere>>

fyens.dk

Fyens Stiftstidende - Fyns Amts Avis

fyensdk
 
  • Del artiklen:
Bøfhus ovre shitstorm: Drømmer om en million medlemmer i ny klub

Bøfhus ovre
shitstorm: Drømmer
om en million
medlemmer i ny klub

Annonce:

Dit livs fest – fest med det hele

Billig weekendophold og mad i topklasse!

Jensens Bøfhus lancerer ny kundeklub, som man kalder Club Jensen.
Foto: Nils Mogensen Svalebøg

Artiklen er hentet i arkivet

Jensens Bøfhus lancerer en ny kundeklub - Club Jensen. Marketingchefen drømmer om at have en million medlemmer inden for en årrække.

Jensens Bøfhus melder sig ind i rækken af danske virksomheder, der tilbyder kunderne fordele med en kundeklub. Navnet er - selvfølgelig - Club Jensen.

Marketingchef ved Jensens Bøfhus, Morten Bo Madsen, forventer cirka en halv million medlemmer inden for et år. Men skal han drømme lidt, tror han, at Club Jensen når en million medlemmer inden for en årrække.

- Det er vores ambition at blive en af Danmarks største kundeklubber, så vi kan mænge os med Coop og Club Matas, siger han til Fyens.dk.

Kæden har årligt fem millioner besøgende. Med et kundekort får medlemmer 20 procent rabat mellem søndag og onsdag mellem klokken 16.00 og 18.30, og så får de mulighed for at vinde en bil og deltage i arrangementer, hvor man for eksempel lærer om at stege kød.

Shitstorm er bag os

I september 2014 var Jensens Bøfhus ude for en shitstorm i danske medier, da Højesteret besluttede, at det mindre spisested, Jensens Fiskerestaurant, måtte skifte navn.

Palle Skov Jensen, ejer af Jensen Bøfhus, udtalte allerede i september, at shitstormen ikke kunne mærkes på antallet af kunder.

Nu, godt et halvt år efter, bekræfter Morten Bo Madsen, at antallet af kunder hverken er steget eller faldet. Kundeklubben er altså ikke et forsøg på at komme kritikerne i møde.

- Vi var i gang med kundeklubben allerede inden shitstormen. Så den sag har vi lagt bag os, men kundeklubben giver os et tættere bånd til vores kunder, så det er klart, at vi håber at stå stærkere, hvis vi skulle komme ud for noget lignende, siger Morten Bo Madsen.

Tre ud af fire danskere er medlem af en eller flere kundeklubber, fortæller Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Mere om emnet

Se alle
"Støt Fiskehus"-indsamlinger dropppet: - Jeg vil ikke have pengene

"Støt Fiskehus"-indsamlinger dropppet: - Jeg vil ikke have pengene

Hr. Jensen må gerne: Fortsat Jensen-fisk i Faaborg

Hr. Jensen må gerne: Fortsat Jensen-fisk i Faaborg

Jensens Bøfhus svines til på Trustpilot

Jensens Bøfhus svines til på Trustpilot

Fra forsiden

kundeservice_banner_20140313
StiftenFordele_Webbanner01_223x70 (1)
AvisKlubben_Webbanner_223x70