Log ind

Besværligt at veksle småmønter i Kertemindes Pengeinstitutter

Besværligt at veksle småmønter i Kertemindes Pengeinstitutter
Af: Børge Kristoffersen, Hjertegræsset 52, 5390 Martofte.

Det kan blive besværligt at veksle sine mange, danske småmønter i Kertemindes Pengeinstitutter i Langegade. Jeg har - som sikkert mange andre - fået samlet en del mønter. Jeg startede med at besøge min "egen" Nordea Bank, men det viste sig, at den tidligere møntautomat var nedlagt.

Det samme var automaten i Danske Bank. De to andre pengeinstitutter i Langegade har en automat, men det koster omkring 150 kroner at benytte den, hvis man ikke er kunde.

Da jeg ikke har lyst til at besvære de handlende i Kerteminde-området med at modtage mine mange småmønter lidt efter lidt, bliver jeg nødsaget til at benytte automaten i Nordea Odense.

Hvis man ikke ligefrem er kunde i de to andre Pengeinstitutter i Langegade, så er det godt nok besværligt for de Kertemindeborgere, der er nødsaget til at tage rutebilen til Odense for at benytte en møntautomat.

Regler for kommentarer

Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere