Log ind

Debat: En rigtig dårlig oplevelse på Cafe Razz

Debat: En rigtig dårlig oplevelse på Cafe Razz
Af: Torben Petterson, Pilehaven 29, 5932 Humble

Lokaldebat: En rigtig dårlig oplevelse og kan ikke anbefales CAFE RAZZ Middelfart.

Bord 20 bestilles per telefon fredag til reservation lørdag klokken 14.45 til fem personer. Det var ok, at vi kommer helt fra Syd Langeland.

Spiser første ret og drikkelse for cirka 1380 kroner, næste ret for cirka 380 kroner, og klokken 16.10 kommer de og siger: "I skal være ude klokken 17, da bordet er reserveret til anden side". Hallo, vi spiser og mangler stadig kaffe og kage, og vi har ikke hørt noget om, at der var tidsbegrænsning på bordreservationen.

Har aldrig i mine 60 år oplevet noget lignende. Det er så frækt, og vi anbefaler alle til ikke at gå der ind for at nyde en treretters menu, for I bliver smidt ud, når det passer dem selv, om vi har reserveret og uden information.

Vi fik så gæsterne med og købte så vores kaffe og kage et andet dejlig sted, hvor vi fortalte om vores oplevelse.

Vores oplevelse vil naturligvis komme i Middelfart-posten og i Fredericia-posten, så der ikke er andre, der bliver udsat for den samme behandling.

Svar fra indehaver af Café Razz, Rasmus Jørgensen:

Jeg beklager utrolig meget, at Torben Frank går fra Café Razz med en dårlig oplevelse.

Jeg har undersøgt sagen nærmere, og det er korrekt, at vores bookingsystem tager udgangspunkt i en to timers reservation i dagstimerne. Dette fremgår også at vores reklamemateriale, samt når der bestilles bord via internettet. Vi tager dog denne episode til efterretning og vil sørge for at informere bedre om dette i fremtiden, som vi ligeledes har skrevet til Torben Frank på hans henvendelse.

Ydermere har jeg bedt vores tjener fra aftenen om at fortælle hendes version af episoden:

- Jeg havde bordreservationer den dag. De havde fået mad, sad med kaffe og kage da jeg sætter reservationskiltet på bordet og pænt forklarer, at bordet er reserveret til om en time. De bliver lidt utilfredse, men så prøver jeg at forklare, at vi har dobbeltbookninger i dag + selskab ovenpå, så vi desværre var meget presset. Jeg ved ikke, hvordan jeg skulle have tacklet situationen anderledes, da jeg ikke kunne flytte den næste reservation, da alt var booket den aften.

      Regler for kommentarer

Vi bruger cookies!

fyens.dk bruger cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på www.fyens.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere